مهمون دارم یه مهمون عزیز

مهمون دارم .مامانم امروز صبح اومد.خودش تنها .یه ۲۰ روزی میشه خونه الی هستن مامانی نمیتونست بیاد مامانم تنها اومده پس فردا هم میره چون دوشنبه ها الی تهرانه باید پارسا کوچولو رو نگه داره کلی الی برام ازش فیلم گرفته فرستاده خیلی ناز شده ولی جلوی بهنام نمیشه ازش تعریف کنم عجیب به بچه ۷ماهه حسودی میکنه:)

مامانم از مسجد که برگشت یه کیک بزرگ خریده بود با فشفشه و شمع .۲تیر تولدمه ولی دلیل اومدنش همینه .تا یاد دارم روز تولدمون حتی اگه خودمون ۴ نفر هم بودیم برامون جشن گرفت و با عکس شادیهامون رو ثبت کرد

امیدوارم همیشه همیشه سالم باشه و شاد

هرچند هیچوقت نمیتونم محبتهاش رو جبران کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
م. شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

چشمت روشن:)
تولدت هم مبارک باشه به جای ما هم کیک بخور اگه میتونی:))

ممنون
چشمت روز بد نبینه کیکش اینقدر بد مزه بود که اصلا نمیشد خورد نمیدونم چرا مردم اینجا هیچ هنری ندارن

لاله اشک پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://lalehashck.blogfa.com

سلام غروس خانومی تودلت با تاخیر مبارک باشه.
چشمت هم روشن که مامانت اومده.
منم یه مدتی ایران بودم و برگشتم...
بهم سربزن...

سلم ممنون
رسیدن به خیر
چشم حتما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد