یادش به خیر

این قالب جدید ی که انتخاب کردم منو یاد پرینترای سوزنی قدیمی که سرکار داشتیم میندازه که با عوض شدن سیستم و رفتن همه نیروهای قدیمی فقط من بودم که میتونستم با سیستم قدیمی کار کنم و پرینت بگیرم و همیشه کلی خارج از وقت کاری باید میموندم و گزارشای عهد دقیانوس رو برای اداره دارایی آماده میکردم و مدام به خودم فحش میدادم که زیاد از حدم کاری رو یاد نگیرم یا اگرم کاری رو بلدم به روی مبارک نیارم  

یادش به خیر چقدر دلم برای کار تنگ شده  

 

امشب تنها هستم بهنام شب کاره ۳ساعت و نیم دیگه باید سحری بخورم نمیدونم بخوابم یا بیدار بمونم  

متاسفانه یه مدته توی آشپزخونه سوسکای ریزی داریم که هر بار میبینمشون کلافه میشم قبل از رفتن مسافرت یه سم مامانم بهم داده بود که معجزه کرد و هیچ سوسکی تو ی آشپزخونه دیده نمیشه ولی چند شبه که سحری میخورم توی هال و کنار آکواریوم میبینمشون امشب روی چند تا روزنامه سم ریختم و زیر بوفه و میز تلویزیون و میز آکواریوم گذاشتم حالا نمیدونم واقعا یا در اثر تلقین نفسم بدجوری میگیره

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

یه راه حل برای سوسک ریز اومده که اختراعش هنوز ثبت نشده
امتحان کن اگه جواب داد بنام من ثبت کن
اول میری یه ظرف ۳۰۰گرمی تخت از جنس آرکوپال می خری
بعد میری شربت سنکجنبین با کاهو میخری کاهو ها را پاک کرده با سکنجبین ۲تائی میخورید بعد یه کاسه را انصفه آب می کنی یه کم از شربت سکنجبین را داخلش میریزی میزاری کف آشپزخونه میری می خوابی
بعد که بیدار شدی میبینی پر از سوسکه با این کار هم یه کاهو سکنجبین خوردی هم سوسک ریزا را از بین بردی
اگه جواب داد برای پشه کوره هم کارسازه ولی این دفعه کاسه باید زیر نور لامپ زرد باشه
یادت باشه حتما؛ بشقاب آرکوپال باید تازه بخری وگرنه افاقه نمی کنه .
موفق باشید

آخ گفتی پشه کوره جاتون خالی اینجا یه پشه هایی داره که وقتی نیشت میزنه به معنای واقعی آتیش میگیریها یه چیزیه اینقدر داغ ت میکنن که گریه میکنی ولی صبح که پا میشی حتی جای نیششونم نیست انگا رنه انگار
باشه حالا ظرف رو که داریم ولی کی حال کاهو خریدن داره

پیمانه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام خانومی . شما همیشه به من لطف داری ... ممنون که سراغم را از محبوب گرفتی ! خدا را شکر خوبم و مشغول
معلومه از بیکاری حوصله ات سر رفته ( یاداشتها را خواندم) بچسب به همان کتاب و درس زبان که وقتی نی نی جان بیاد هیچ کاری نمی توانی بکنی

لاله اشک جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ http://lalehashck.blogfa.com

قالب جدید مبارک
آره مثل پرینتر های سوزنی قدیمیه فقط فرقش اینه که دیگه اون صدای خش خش رو نمیشنویم!!

ممنون
آخه ما پرینترامون یه اتاق دیگه بود تو یه سالن دیگه برای همین صداش مشکلی نداشت ولی مدام باید میدویدی تا ببینی کاغذ گیر نکرده باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد