این روزا

این روزا کتاب کوزه بشکسته رو دارم میخونم اینقدر تو کتاب و نوشته ها غرق شدم که به هیچ کاری نمیرسم خونمون اینقدر خاک گرفته که نگووووووووووووووووووووو میخواستم  امروز که بهنام صبح کاره تمیزکاری رو شروع کنم گفتم نه تا یاد دارم گفتن وقتی شوهرتون خونست کار کنید تا ببینن چقدر زحمت میکشد تازه بعدشم یادم اومد امروز قراره آب آکواریوم رو عوض کنه بهتره بزارم برای فردا  

این آب آواریوم عوض کردن هم حکایتی داره  

بهنام از بچگی تا یاد دارم آکواریوم داشت از پسر خاله بزرگش حالا یا یاد گرفته بود یا د اشتنه اون مشوقی برای این شده بود خلاصه اون پسر خاله بعد از ازدواج همسر گرامیشون موافقت نکرده بود که آکواریومی هم در خانه شان حضور داشته باشد بعد از ۱۱ سال زندگی مشترم فکرمیکنم ۲ سال پیش موفق به گرفتن رضایت همسرش شده بود و خلاصه آکواریومی و ماهی های گرون قیمت و خلاصه تا چند وقت پیش خبر رسید که بله احمد آقا یه روز جمعه صبح تا شب مهمونی بودن و یادش رفته بوده پمپ رو روشن کنه و همه ماهی هاش مردن بهنام شاید یه هفته تو شوک بود  

بگذریم با توجه به سابقه احمد و قبول نکردن خانمش موقع ازدواج ما هم همه فکر میکردن من مخالفم  و مامان بهنام هم مدام از دردسراش و پوسیدن قالی میگفت برای همین مردد بودم

یه روز بهنام گفت ندا نظرت چیه آکواریومم رو بیارم؟۲ تا آکواریوم خیلی کوچیک داشت منم گفتم نه اگه یه آکواریوم قشنگ و بزرگ میخری باشه ولی اینا نه خلاصه ما رو یه روز برد ساختمان پلاسکو و گفت انتخاب کن منم بزرگترین آکواریوم رو به امید نخریدن بهنام انتخاب کردم گذشت و گذشت تا روزی که اومد سراغمون و جهیزیه اورردیم تو ی راه گفت با وسایل چوبیت که از تهران فرستادن یه آکواریوم هم بوده خلاصه دردسرتون ندم وقتی خونه رو چیدیم یه آکواریوم خیلی خوشگل و بزرگ از مدلهای چینی که میز ام دی اف قشنگی هم داره به وسایل خونه اضافه شد که کاملا همرنگ با مبلمان انتخاب شده بود دیگه کم کم تعداد ماهیها اضافه شد و وسایل تزیینی و خلاصه منم حسابی کلافه بودم هروقت میرفتیم تهران باید میرفتیم رباط کریم برای دیدن ماهی یا خرید وقتی هم آب آکواریوم رو عوض میکرد منم گریه و زاری زندگیم رو داغون کردی ولی کم کم با خودم گفتم بیچاره خوب علاقه داره نمیتونم دوست  داشتنیهاشو ازش بگیرم کم کم خودمم وارد گود شدم وقیت آب آکوارویم عوض میکنه منم میرم سراغ کارای خودم هر چند قالی رو جمع میکنه و تند تند گندکاریهارو تی میکشه که من نبینم ولی خو ب بازم دیده میشه  دیگه منم همراهش میشینم پای آکواریوم و ماهی ها رو تماشا میکنیم ناگفته نماند که آون دو تا آکواریوم کوچیک هم کنار این اومد یکی بیمارستانه یکی هم یه ماهی دیگه توشه به اسم آروانا که الان کوچولوه و بقیه ماهی ها میخورنش وقتی بزرگ شد اون بقیه رو میخوره این ماهی رو هم بنده برای تولد شوهرجان خریدم

ماردبزرگ بهنام رفته تهران به مامانش گفتم بیاریدش خونه ما .گفت نوبت خونه خاله بهنامه مگه اینکه همه رو برای ناهار جمعه دعوت کنی نمیدونم اونوقت باید اون یکی خاله که زن دایی خودمه رو هم بگم که رو همدیگه میشیم 17 نفر نمیدونم حالا چی بشه اگه بشه که باید اساسی خونه تکونی کرد 

راستی یک عدد توتال کر خریده ایم ببینیم چه میشود کاش نتیجه دهد

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید امینی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام
وبلگ جالبی دارید من دور فهمید
امید وارم موفق باشید

ویک سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.wik.blogfa.com

جالب بود ...
نه یکی نه دوتا سه تا ...

یک سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

کتابهای مسعود بهنود همشون قشنگن.کوزه بشکسته هم واقعن زیباست و خواندنی.
هر کسی به چیزی علاقه داره دیگه.حالا همسر شما هم به ماهی.من هم از آکواریوم و اینا بدم میاد.حوصله ماهی و اون بوی آبش و تمیز کاریش رو ندارم.اما حتمن به همسرت انرژی میده که دوستشون داره.
توتال کر هم بی خیال.اگر خودت دراز نشست بزنی تاثیرش به مراتب بیشتر از کمک گرفتن از دستگاه است.ازش استفاده کن حالا که خریدی.

حالا شما هم بیزحمت خودتونو معرفی کنید

حمید احمدی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

برای خواهرتون..آرزوی موفقیت میکنم

ممنون

کمش سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

دختر من هم مدتی آکواریوم داشت البته نه مثل همسر شما حرفه‌ای! و پرواضح است که او فقط کیفش را می‌برد و زحمتش به دوش من بود. مشکل ما بوی بد آن بود و بعد از مرگ اولین سری ماهی‌ها به انباری سپردیمش!

پسرها فکر کنم بهتر از عهدش برمیان

یک دسته گل بنفشه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ

اون یک من بودم.فکر کردم کامل نوشتم اسمم رو...ببخشید دیگه.

دیشب که اومدم بخوابم با خودم گفتم معلومه کی بوده دیگه از رو یک میشه فهمید تازه کتابم خودت بهم معرفی کرده بودی
توتا ل کر خیلی خوبه اصلا مثل دراز و نشست معمولی نیست چون تا ۶۰۰ تا تو یه ۴۵ دقیقه هم زدم بدون خستگی ۳ روز استفاده کردم ولی خیلی تغیراتم محسوسه

لاله اشک جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ق.ظ http://lalehashck.blogfa.com

ندا جون
آب آکواریم رو نباید کاملا عوض کرد. هر دفعه یک چهارم اون رو. حتما همسرت میدونه. هم دردسرش کمتره هم اینکه اون باکتریهایی که برای ماهیها مفیده از بین نمیره و سوم اینکه کمتر آب کلر درا بهش اضافه میشه.
منم خیلی دوست دارم یه ده گالنی دارم که دوماه پیش راه اندازی کردم. هر هفته هم آبشو میدم تجزیه تا ببینم چی لازم ذ=داره و چی کم داره.
راستی اون کالری شماری رو رعایت میکنی؟

آره بهنام حسابی وارده
کلی استاد شده خیلی با دقت و وسواس تموم این کاررو میکنه اینقدر دوسشون داره انگار بچه هامونن از مردنشون اینقدر ناراحت میشه شاید گریه هم براشون بکنه
کدوم کالری شماری؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد