اندر احوالات بنده

امروز حال و حوصله ی پیاده روی نداشتم خیلی سخته تنهایی برا خودت راه بری نه یکی باشه باهاش حرف بزنی چهار تا جا رو نشونت بده  نمیدونم شایدم من خیلی به خودم سخت میگیرم روزایی که بهنام صبح یا شب کاره اگه حالشو داشته باشه با هم میریم بیرون ولی عصر کاریهاش خودم تنهام زیاد تنها رفتن رو دوست ندارم فرهنگ مردمشون یه جوریه با اینکه بیچادر زیاد هست ولی انگار تا حالا بی چادر ندیدن گردنشون در جهت حرکت آدم میچرخه حالا ختی اکه ۳۶۰در جه باشه خلاصه گفتم یه سری حرکت ورزشی خودم تو خونه انجام بدم فکر کنم خیلی جو گیر شدم کمرم بدجور درد میکنه  

همینطوری که تو سایتا میگشتم رفتم یه جایی رژیم غذایی بود خلاصه منم فرم بلندبالایی رو پر کرئم و ثبتش کردم دیدم ای بابا باید پول به حساب واریز کنی بیخیال شدم و گرفتم خوابیدم خواب بودم که تلفن زنگ زد و شماره تهران ما هم که تنها گفتم حتما خاله یا دایی بهنامه میخواد دعوتمون کنه دیدم یه خانمه میگه از شرکت...تماس میگیرم شما برای رژیم فرم پر کردید چرا پول به حساب نریختید نمیدونستم چی بگم خوابه خواب بودم گفتم باید با آآآآآآآآقاااااااااااااااا مون مشورت کنم فردا زنگ بزنید چقدر این ملت گرسنه اند به خدا نذاشته یه ساعت بگذره  

 

هرروز قطع برق داریم ولی اینبار شب بود از ۷ تا ۹ تنها هم بودم روشناییهامونم هنوز امتحان نکردیم شمع روشن کردم همون شمعی که سر سفره عقد بود با شمعدونش چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود ولی حسابی با تلفن سرگرم کردم خودم رو الی و مامان و دختر عمو جانم که کم لطفی نکرد و حسابی منو ترسوند پسر عمومم امروز تو امتحان گواهینامه قبول شده بود که خیلی خوشحال شدم و براش آروزی سلامتی دارم میتونم قیافه عموی خدا بیامرزم رو تصور کنم که اگه بود چه ذوق و خنده ای میکرد و مطمینم در اولین فرصت براش ماشین میخرید  

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://saharfilm.blogfa.com

سلام همشهری
گاهگاهی مطالب شما رو می خونم. خوب می نویسید ولی چرا با عجله ؟ اینو میشه از اشتباهات تایپی و جمله بندیهای نصفه نیمه متوجه شد.
بابا به فکر ما هم باشید که داریم این مطالبو می خونیم.
موفق باشید.

چون معمولا آنلاین مینویسم دیگه مرورشون نمیکنم
به فکر شما هستم دیگه غلطای منو بگیرید اطلاعات عمومیتون میره بالا

مهدی حاجی زکی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http:// khansarpic.blogfa.com

سلام ممنون که به چل چو لطف دارین
خوشحال شدم با وب شما اشنا شدم
شما لینک شدین
سربلند باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد