شب آرزوها

امشب شب آرزوهاست اولین پنجشنبه شب از ماه رجب.پارسال این موقع دلم خیلی خیلی گرفته بود دقیقا یادمه چه حال بدی داشتم خدایا ازت ممنونم که هیچکدوم از آرزوهای اونشبم رو برآورده نکردی اگر نه معلوم نیست کجا بودم و روزی چند بار میژفتم خودم کردم که لعنت بر خودم باد

خدا رحمت کنه عمو احمدم رو پارسال فردای همچین شبی برای همیشه از پیش ما رفت

هفته آینده سوم تیر سالگردشه ولی متاسفانه من نمیتونم برم

به جرات میتونم بگم توی این یک سال روزی نبود که به یادش نباشم و براش گریه نکنم

اینجا وقتی احساس غربت میکنم بیشتر به یادشم اگه بود با تلفناش و سراغ گرفتناش کمتر احساس تنهایی میکردم

روحش شاد و قرین رحمت

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دسته گل بنفشه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

یکی از بدی های زندگی به تقویم میلادی اینه که شبهای این چنینی رو از دست میدی.

به نظر من که هر شبی میتونه شب آرزوها باشه این چیزا ربطی به تقویم و روز و ماه خاص نداره:)

م. جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

روحش شاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد