دوبار زبان خوندن رو شروع کردم

یه جورایی از کتاب خوندن خسته شدم رفتم سراغ کتابخونه و کتابای headway رو پیدا کردم رنگ سبذش رو خونده بودم رنگ قرمز هم تا درس 5 از درس 6 شروع کردم چقدر شیرین و دلچسب بود با حل تمریانش دقیقا دو ساعت طول کشید خیلی خوب بود و کلی انرزی گرفتم هرچند تاریخ خرید کتاب سال 87 بود و کلی خاطره برام زنده شد یادش به خیر اینا رو میخوندم اگه سفر خارجه رفتم بلد باشم دو کلمه بشنوم و بگم (بیخیال)الان اونقدر انرژی بم داده که نمیخوام با این فکرا خرابش کنم فردا هم سی دی رو نصب میکنم و تمرانم رو چک میکنم 


نظرات 3 + ارسال نظر
م. شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

مهم اینه که از خوندنشون لذت می بری اینکه کی استفاده اشون می کنی زیاد مهم نیست.
ما که فاصله بین یادگیری و استفاده از زیان انگلیسی برامون ۱۰ سال طول کشید:)
شاید هم بیشتر چون عملا استفاده مرتب و روزمره رو چندوقتیه که شروع کردیم.

پیمانه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

خوب خدا را شکر که سرحال و روبراهی !!! یادگرفتن همیشه حال آدم را خیلی بهتر می کند . شاد و پرانرژی باشی

یک دسته گل بنفشه چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

با پیمانه موافقم...
سعی کن در راهی که انتخاب می کنی ؛آهسته و پیوسته؛ پیش بری.شاخه به شاخه نشی.
؛تند و خسته ؛نرو...

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد