اینجا

اینجا مدام صدای جیک جیک یه عالمه گنجشک میاد وقتی تو اتاق میشینم و به صداشون گوش میدم دقیقا احساس میکنم تو اتاق کنار کوچه خونه ای که تو شهر کوچیکمون داشتیم نشستم میرم تو حال و هوای اون روزا اون آدما اون همسایه ها که همه رفتن و یه خونه سوت و کور مونده

اینجا صدای پرنده هایی میاد که تو بچگی بهشون میگفتیم پرستو نمیدونم درست بود یا نه ولی این صدا من رو دقیقا به یاد خونه عهد قاجار خاله مادرم میندازه و باز هم کلی خاطره از اون خونه و آدماش که وقتی بودن قدرشون رو نمیدونستم آخر همه فکر و خیالام ختم میشه خدابیامرزی همه


کم کم داره زندگی مشترک دستم میاد کم کم دارم از خونمون و وسایلش لذت میبرم دارم به اینجا عادت میکنم دیکه دستم اومده چقدر غذا برای دو نفر درست کنم روزای اول آقای ب. میگفت مگه مهمون داریم اندازه 6 نفری شایدم بیشتر غذا میپختم از شانس همشم خراب میشد ولی الان دیگه خوب شده


خیلی خوشحالم که کلاسم لغو شد دیگه همه زمانم از خودمه کلی حساب کرده بودم بعد از بیکار شدنم استراحت کنم کلی برنامه دارم کتاب بخونم باید برم کتابخونه پیدا کنم عضو بشم

کتابای زبان و سی دی هاشون رو  که دارم بخونم 

بگردم تو اینترنت دستور پخت غذا های جدید رو یاد بگیرم

خلاصه کلی کار دیگه

هر کسی هم بتونه کمکم کنه مشتاقانه میپذیرم ................

نظرات 4 + ارسال نظر
بوستان موسیقی ایرانی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://BoustaneMousighi.BlogSky.com

امیدوارم همیشه شاد باشید .

حمید چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

وب جدیدت مبارک
اگه خیلی تنهائی
کاری نداره دعوت کن خودمونو اویزون میکمیم
تو اراده کن نفرات با من
به ب سلام برسون
راستی من دارم یه سایت تبلیغاتی میزنم تو محیط اینترنت
سایتم رو ببین و ایراداش رو برام ایمیل کن
اگه مشتری های خوب هم سراغ داشتی پورسانت فراموش نمیشه
حمید
www.eparsi.com

ممنون
فکر نمیکنی یه کم برای آویزون شدن زود باشه؟:)
ژشوخی کردم قدومتون روی چشم
به ب نمیتونم سلام برسونم بش نگفتم وب دارم اینجا مخصوص خودمه چون میدونم نظرش اینه آدم نباید حرفای دلش رو جایی بزنه که خیلیهایی که نمشناسیشون بخوننش برای همین بش نگفتم اینجا برای دلتنگیهامه که اگه بدونه دلتنگم دلخور میشه

حمید پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ

پس سعی کن که دلتنگ نشی اگر هم شدی خوب شدی دیگه
در مورد سایت هم تازه امروز اولین روزشه عجله نکن

یک دسته گل بنفشه جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

خونه مجازی و حقیقی جدیدت مبارک ندا جان..خیلی به اون خونه قبلی سر زدم و ناراحت شدم که دیگه نیستی...حالا اما خوشحالم که هستی و خوشحال و شاد و راضی هستی.
به آقای ب هم تبریک میگم و براتون زندگی شادی رو آرزو میکنم..اما یادت نره عکسهای عروسیت رو نفرستادی ها.

سلام
ممنون
تصمیم نداشتم بنویسم ولی دیدم اگه این کاررو نکنم غربت بهم فشار میاره
دیدم برای رفع دلتنگی بد نیست
عکس هم چشم میفرستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد